Το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο του ασφαλιστικού σας γραφείου!
Οργανώστε την ασφαλιστική σας αλληλογραφία και αποκτήστε γρήγορη πρόσβαση στα έγγραφα σας με την εύκολη και ευέλικτη αναζήτηση. Η ανάθεση αριθμού πρωτοκόλλου στην αλληλογραφία σας από την εφαρμογή, δίνει την ασφάλεια που χρειάζεστε σε κάθε περίπτωση απώλειας του εγγράφου, αφού υποστηρίζει επισύναψη απεριόριστων ψηφιακών αρχείων ανά εγγραφή πρωτοκόλλου!
Ψηφιακή διαχείριση αλληλογραφίας
Alis Protocol
Η ασφαλιστική εφαρμογή καλύπτει την καταγραφή και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εισερχόμενων – εξερχόμενων εγγράφων ενός ασφαλιστικού γραφείου. Με τη λειτουργία της Χρέωσης Πρωτοκόλλου έχετε τη δυνατότητα να χρεώσετε το έγγραφο σε έναν υπάλληλο, με σκοπό τη διεκπεραίωσή του. Επιπλέον παρέχονται όλες εκείνες οι απαραίτητες λειτουργίες για την υποστήριξη της ροής εργασιών (workflow) που απαιτούνται για την επιτυχή διεκπεραίωση της αλληλογραφίας.
Διαχείριση ασφαλιστικής αλληλογραφίας
Με καταχώρηση του αποστολέα – παραλήπτη του εγγράφου. (πλήρη καρτέλα με αναλυτικά στοιχεία: διεύθυνση, τηλέφωνα, website, e-mail, Α.Φ.Μ., παρατηρήσεις κ.λπ.)
Δυνατότητα ομαδοποίησης εγγράφων σε τέσσερις κατηγορίες.
Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εγγράφων σε εισερχόμενα – εξερχόμενα έγγραφα.
Καταχώρηση χειριστή και καρτέλας αυτού.
Με τμήμα διεκπεραίωσης και άτομο διεκπεραίωσης.
Ημερομηνία καταχώρησης.
Περίληψη εγγράφου.
Αναζήτηση εγγραφής.
Αύξουσα αρίθμηση.
Εκτυπώσεις προγράμματος
Πλήρης διαχείριση εκτυπώσεων με Report Generator για να τροποποιήσετε τα έτοιμα reports του προγράμματος ή να δημιουργήσετε νέα και εξαγωγή στοιχείων σε MSExcel.
Με δυνατότητα ελεύθερης σχεδίασης εντύπου πρωτόκολλου.
Επιπλέον χαρακτηριστικά
Πλήρης διαχείριση χειριστών προγράμματος με επιλεκτικό διαχωρισμό δικαιωμάτων (User, Record και Form Field Level Locking Security).
Εκτυπώσεις σε εκτυπωτή, fax, internet mail MSExcel.
Ετικετογράφος.
Δυνατότητα σύνδεσης χειριστών μέσω internet (έκδοση ΝΕΤ).